Direktlänk till inlägg 7 april 2011

Borde inte...

Av Annika - 7 april 2011 04:40

....sitta här, har mer att göra innan jag ska åka meeeen det tar sin lilla tid för kroppen att ens funder om den vill samarbeta så det är bara att vänta.


Gårdagen innehöll allt känns det som!

Regn och rusk som sedan blev kanonväder på eftermiddagen.   
Men att sen vakna till att regnet slår mot fönstret är inte alls kul men det är ju inte snö så man får vara glad!


Snödropparna på min baksida är såå fina och det finns både det ena och det andra som tittar upp.
Första tussilagon hittade J igår på tomten!

Ormar och fästingar har vaknat så nu är det baske mig vår!
Ja nu är det någon vecka sedan jag fick börja använda min extra lilla livlina under sommaren

   

Men det är det värt! 


Idag ska Freja på kollo hos Annika med familj och jag vet hur bra hon kommer att få det MEN att vara ifrån Freja är inget jag är van vid....
Tur att jag har Banjo!!

Den stora nackdelen med att ha en tik och en hane för några valpar vill vi inte ha!  
Freja är en toppenhund på sitt sätt och Banjo är klockren men nää inte  blanda mera....


 
Nu är det också klart och officiellt att min Matilda, min största eller iallafall äldsta dotter flyttar hem till mig och Örebro i väntan på eget boende!!


Det är inte långt kvar nu tills vi åker och hämtar henne + hennes prylar!

Jag har nog inte riktig förstått att hon kommer hem och kommer att finnas här hos oss alltid.

Att Amanda och Tuva får sin storasyster på hemmaplan. Nu är det "bara" grabbarna mina  kvar så vore vi fulltaliga!


Nä nu måste jag sätta lite fart... usch... varför fixade jag inte allt igår??
Nä för jag mådde inget vidare så enkelt var det.


Njut av livet och när solen kommer fram - gå UT och ladda alla tänkara batterier!

//Annika 
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 24 juni 2011 06:49

Nu var det skamligt längesen jag bloggade men det har inte hänt så mycket som kleti och pleti har med att göra.Nu är vi väl snart på banan igen och hemsidan är på g...  men än så länge är det ett projekt. Vi är ju som bekant två om den och då gäll...

Av Annika - 16 maj 2011 04:21

Ja det kanske är dags att yttra sig igen.Mycket har hänt den senaste tiden och allt tänker jag inte gå in på  - det har både varit ris och ros.Vissa saker mer jobbiga att hantera än andra.En del personer har inte förstått innebörden av respekt och de...

Av Annika - 6 maj 2011 03:51

    Ja nu var det ett tag sedan jag uppdaterade och jag tänker inte ta med allt som hänt sen sist...Vi har i allafall fått hem Matilda och Lukas!Lukas är en härlig, ljuvlig liten amris. Han funkar kanon med Freja, Bessie och Maja.Lite smågruff...

Av Annika - 25 april 2011 04:11


  Fast nu är det inte bara i skallen utan även i hemmet pga flytt  .Ska en gång för alla nyfikna meddela att vi flyttar INTE ihop utan jag har hittat ett bättre boende i ett annat område! Så nu var det klart hoppas jag....   Nu är det inte h...

Av Annika - 21 april 2011 05:39

...ska vara så svårt för vissa att säga som det är?   Förresten! Ja jag blir så ledsen när personer inte kan stå för vad det tycker utan bara går runt och kniper käft.Varför ska man behöva dra saker ur en del?Ja jag kan vara likadan - jag är väl...

Ovido - Quiz & Flashcards