Direktlänk till inlägg 12 april 2011

Tisdag....

Av Annika - 12 april 2011 04:50

Ja då var det tisdag och idag ska Freja åka på kolla igen. 
Hon har det så bra, det är "bara"  jag och husse som lider... våran lillfisa...


Gårdagen gick i ett enda... skallen var extra rörig och tjockt av fettvadd... inget fungerade som jag ville, migränen låg och lurade hela dagen men det var ändå en underbar dag.
Vädret var kanon och dagen startde med en skön, strosande promenade tillsammans med Kollomatte Annika, Bessie, Maja och Chester.
När vi sen kom hem så var tanken att jag skulle ta det väldigt lugnt och vila men se det var svårt.
Det är så mycket oljud här runt omkring så det var stört omöjligt men jag gjorde ett tappert försök, insåg dock ganska snart att det var lönlöst.


Fick besök av fru och fru Ringhald, Lille J dök upp och det är aldrig fel!
Freja och jag följde med Lille J till bussen i Mellringe sen och fick då en skön eftermiddagssväng, det var längesen jag gick så långsamt hemåt igen.
Det var så underbart ute!!

Jag önskar att någon kunde förklara för mig varför folk läser bloggar när de sen bara kastar skit på författaren?
Påstår sig må dåligt av vad vederbörande har skrivit osv osv....

Om jag hittar en blogg som jag inte av någon anledning mår bra av - inte fan läserjag den då!
Nu vet jag ju sen tidigare att vissa personer bara letar efter olika sätt att få kasta skit på andra så det är ingen nyhet i och för sig.
Men ändå...?
Blir man att må bättre då?
Skulle inte tro det.. att leva i sin egen lilla värld av perfektionism när allt den gör är rätt och alla andra gör fel eller inte tillräckligt måste ju vara underbart för den som gör det men fasen så falsk och jobbigt när personen i fråga vaknar upp! 
Vilka nötter det finns...


Nä nu har jag inte riktigt tid att sitta här... har lite att pyssla med innan jag ska iväg åt mitt håll och Frejapeja åt sitt.

Vad vore världen utan riktiga vänner?
Jo förbannat jobbigt!




//Annika   


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 24 juni 2011 06:49

Nu var det skamligt längesen jag bloggade men det har inte hänt så mycket som kleti och pleti har med att göra.Nu är vi väl snart på banan igen och hemsidan är på g...  men än så länge är det ett projekt. Vi är ju som bekant två om den och då gäll...

Av Annika - 16 maj 2011 04:21

Ja det kanske är dags att yttra sig igen.Mycket har hänt den senaste tiden och allt tänker jag inte gå in på  - det har både varit ris och ros.Vissa saker mer jobbiga att hantera än andra.En del personer har inte förstått innebörden av respekt och de...

Av Annika - 6 maj 2011 03:51

    Ja nu var det ett tag sedan jag uppdaterade och jag tänker inte ta med allt som hänt sen sist...Vi har i allafall fått hem Matilda och Lukas!Lukas är en härlig, ljuvlig liten amris. Han funkar kanon med Freja, Bessie och Maja.Lite smågruff...

Av Annika - 25 april 2011 04:11


  Fast nu är det inte bara i skallen utan även i hemmet pga flytt  .Ska en gång för alla nyfikna meddela att vi flyttar INTE ihop utan jag har hittat ett bättre boende i ett annat område! Så nu var det klart hoppas jag....   Nu är det inte h...

Av Annika - 21 april 2011 05:39

...ska vara så svårt för vissa att säga som det är?   Förresten! Ja jag blir så ledsen när personer inte kan stå för vad det tycker utan bara går runt och kniper käft.Varför ska man behöva dra saker ur en del?Ja jag kan vara likadan - jag är väl...

Ovido - Quiz & Flashcards