Direktlänk till inlägg 14 april 2011

Rörigt...

Av Annika - 14 april 2011 06:39

Lite allmän panikkänsla och rörigt inombords gör ju att kroppen inte heller hänger med så nu är det inte kul att vara "Tant Annika".
Det är så mycket som rör sig och jag får ingen ordning på någoting - mycket ????? som bara gör mig än mer virrig än vanligt...


Att dessutom inte ha Freja hemma är tungt   men nu är det snart över.
Vi är så tacksamma för att hon får vara på kollo hos Annika P men jag vill/behöver ju ha min hund....
Vi träffade visserligen henne igår och hon är lika sprudlande glad som vanligt - dock lite mera matglad så det får vi dra ner lite på... en tjockis vill vi inte ha!   Räcker att matte håller på att klättra på den stegen...


Idag ser det ut att kunna bli en fin dag iallafall - det lutar åt lite trädgårdsarbete... tror jag... Hänger på om kroppen tänker ge med sig lite och vara bara en aningens aning medgörlig.

Nä det får bli ett slut på att vända och vrida - dags att komma fram till ett beslut!
Helst idag....hm...


Nåja en dag i taget och snart kommer både Matilda och Freja hem!
Allt trevligt på en gång!


Mammas Freja & Banjo!      

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 24 juni 2011 06:49

Nu var det skamligt längesen jag bloggade men det har inte hänt så mycket som kleti och pleti har med att göra.Nu är vi väl snart på banan igen och hemsidan är på g...  men än så länge är det ett projekt. Vi är ju som bekant två om den och då gäll...

Av Annika - 16 maj 2011 04:21

Ja det kanske är dags att yttra sig igen.Mycket har hänt den senaste tiden och allt tänker jag inte gå in på  - det har både varit ris och ros.Vissa saker mer jobbiga att hantera än andra.En del personer har inte förstått innebörden av respekt och de...

Av Annika - 6 maj 2011 03:51

    Ja nu var det ett tag sedan jag uppdaterade och jag tänker inte ta med allt som hänt sen sist...Vi har i allafall fått hem Matilda och Lukas!Lukas är en härlig, ljuvlig liten amris. Han funkar kanon med Freja, Bessie och Maja.Lite smågruff...

Av Annika - 25 april 2011 04:11


  Fast nu är det inte bara i skallen utan även i hemmet pga flytt  .Ska en gång för alla nyfikna meddela att vi flyttar INTE ihop utan jag har hittat ett bättre boende i ett annat område! Så nu var det klart hoppas jag....   Nu är det inte h...

Av Annika - 21 april 2011 05:39

...ska vara så svårt för vissa att säga som det är?   Förresten! Ja jag blir så ledsen när personer inte kan stå för vad det tycker utan bara går runt och kniper käft.Varför ska man behöva dra saker ur en del?Ja jag kan vara likadan - jag är väl...

Ovido - Quiz & Flashcards