Direktlänk till inlägg 21 april 2011

Att det ibland....

Av Annika - 21 april 2011 05:39

...ska vara så svårt för vissa att säga som det är?  

Förresten!

Ja jag blir så ledsen när personer inte kan stå för vad det tycker utan bara går runt och kniper käft.
Varför ska man behöva dra saker ur en del?
Ja jag kan vara likadan - jag är väl medveten om det men jag jobbar på det.
Men NU vet jag att en viss person skulle behöva öppna sin  lilla mun och berätta en hel del men gör det inte!
Personen ifråga skulle må så mycket bättre än att att gå runt och bära på det här men men.. jag kan inte göra mer än vara här.
Tråkigt för det påverkar både min och personens framtid.
Jag om någon vet att det kan vara svårt att öppna sig och berätta eller bearbeta saker som hänt tillbaka i tiden men ibland måste man!

Men det är ingen idé att sitta här just nu och fundera på det utan hoppas att det löser sig... som en propp i avloppet, typ!


Skärtorsdag idag...
Dags att försöka inhandla lite gottit till påsk även om vi inte firar påsk så vill då jag ha lite extra gott!  


Igår var ingen lyckad dag.
Att starta med migrän  är botten men som "tur" var så fick jag det att inte bryta ut fullständigt utan det gick att stå på benen - hade jag lagt mig så hade jag gått under...    

Blev bättre under dagen och tack någon för att det finns medikamenter!!

    Det blev lite krattning och fan vad ont jag har idag och det visste jag ju men inte att det skulle bli så här! 
Nåja, blir till att ta det lugnt idag - en och annan runda med vovvarna så klart och så kommer förhoppningsvis Annika P med vovvarna också!
Ser ut att kunna bli kanonväder idag också!
Helt otroligt!!


Nä nu ska jag nog ta och krypa ner en stund till medans värktabletterna gör sitt så jag med lite tur får på mig kläderna utan hjälp sedan.!

Ha en fin dag och
GLAD PÅSK!


/Annika 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 24 juni 2011 06:49

Nu var det skamligt längesen jag bloggade men det har inte hänt så mycket som kleti och pleti har med att göra.Nu är vi väl snart på banan igen och hemsidan är på g...  men än så länge är det ett projekt. Vi är ju som bekant två om den och då gäll...

Av Annika - 16 maj 2011 04:21

Ja det kanske är dags att yttra sig igen.Mycket har hänt den senaste tiden och allt tänker jag inte gå in på  - det har både varit ris och ros.Vissa saker mer jobbiga att hantera än andra.En del personer har inte förstått innebörden av respekt och de...

Av Annika - 6 maj 2011 03:51

    Ja nu var det ett tag sedan jag uppdaterade och jag tänker inte ta med allt som hänt sen sist...Vi har i allafall fått hem Matilda och Lukas!Lukas är en härlig, ljuvlig liten amris. Han funkar kanon med Freja, Bessie och Maja.Lite smågruff...

Av Annika - 25 april 2011 04:11


  Fast nu är det inte bara i skallen utan även i hemmet pga flytt  .Ska en gång för alla nyfikna meddela att vi flyttar INTE ihop utan jag har hittat ett bättre boende i ett annat område! Så nu var det klart hoppas jag....   Nu är det inte h...

Av Annika - 18 april 2011 03:47


Men god morgon i allafall!   Ja inte nog med att det är mycket som rör sig i skallen ändå - det är ju fullmåne också och som många andra har jag lite svårare att sova då.   Jo något som jag skulle vilja få svar på är varför ingen bryr sig ...

Ovido - Quiz & Flashcards