Direktlänk till inlägg 8 april 2011

Utan Freja...

Av Annika - 8 april 2011 07:08

Tänk att man kan sakna en så liten varelse så mycket!
Som tur är så vet jag ju att hon har det så oförskämt bra på alla vis så det är ingen risk att hon saknar mig...
Nu är hon ju på det absolut bästa stället (förutom hemma då... ) som man kan tänka sig. 
Mycket aktivitet, mycket kärlek och en del av gänget.

Men det är tufft!!


Tur säger jag att jag har Banjo!!  
Vi hade det så mysigt hela kvällen igår, jag låg och kikade på tv:n och han låg under täcket och bara var...


Sådana här gånger känner jag ännu starkare hur viktig den lilla krabaten är och att jag aldrig någonsin igen kommer att vara utan hund mer än korta stunder! 
Jo den dagen jag inte kan aktivera min egen hund så ska jag ingen ha.... men med lite tur dröjer det många, många år ännu!

Funderingar på en till liten finns också men njaäejonäjo kanske..
Mycket jobb och mycket energi krävs men å andra sidan så FÅR man ju så mycket tillbaka.. tål att funderas på.  


Igår var det underbart väder OM det inte hade varit för att det var lite, lite svårt att inte blåsa omkull.
Idag ser det ut att vara bättre på den fronten och det är bara att njuta...


Det är dessutom FREDAG och lite udda för Tuva är hos sin pappa tills imorgon.
Skönt när man kan ha en bra relation och barnen faktiskt kan få välja lite hur de vill göra!
Tomt utan henne med så klart! Men där finns en annan "vana" att inte få rå om henne hela tiden, att vara tvungen att släppa henne ibland.. men Freja!!


Nä nu tror jag att jag ska krypa ner under täcket en stund till...


Ha en fin FREDAG!!


//Annika 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 24 juni 2011 06:49

Nu var det skamligt längesen jag bloggade men det har inte hänt så mycket som kleti och pleti har med att göra.Nu är vi väl snart på banan igen och hemsidan är på g...  men än så länge är det ett projekt. Vi är ju som bekant två om den och då gäll...

Av Annika - 16 maj 2011 04:21

Ja det kanske är dags att yttra sig igen.Mycket har hänt den senaste tiden och allt tänker jag inte gå in på  - det har både varit ris och ros.Vissa saker mer jobbiga att hantera än andra.En del personer har inte förstått innebörden av respekt och de...

Av Annika - 6 maj 2011 03:51

    Ja nu var det ett tag sedan jag uppdaterade och jag tänker inte ta med allt som hänt sen sist...Vi har i allafall fått hem Matilda och Lukas!Lukas är en härlig, ljuvlig liten amris. Han funkar kanon med Freja, Bessie och Maja.Lite smågruff...

Av Annika - 25 april 2011 04:11


  Fast nu är det inte bara i skallen utan även i hemmet pga flytt  .Ska en gång för alla nyfikna meddela att vi flyttar INTE ihop utan jag har hittat ett bättre boende i ett annat område! Så nu var det klart hoppas jag....   Nu är det inte h...

Av Annika - 21 april 2011 05:39

...ska vara så svårt för vissa att säga som det är?   Förresten! Ja jag blir så ledsen när personer inte kan stå för vad det tycker utan bara går runt och kniper käft.Varför ska man behöva dra saker ur en del?Ja jag kan vara likadan - jag är väl...

Ovido - Quiz & Flashcards