Direktlänk till inlägg 16 april 2011

Varför i helvete...

Av Annika - 16 april 2011 09:35

.... är det så rörigt?! 
Skallen vill inte riktigt hålla med mig om att allt är lugnt  

Nu är det och för sig mycket som händer.
Freja har varit på kollo - tack Annika P med familj som gjort så mycket för skruttan men nu är hon hemma hos Amanda.
Freja fick för sig lite dumheter - som tur var så var det inget som "smittar" till Bessie och Maja  
Hon har ca en vecka kvar av sitt löp och det får vi lösa allt eftersom.  
Nu är hon hemma med Amanda och jag kommer imorgon.

Sen dröjer det inte heller innan min äldsta dotter Matilda flyttar hem till mamma eller ja hon startar där men tanken är så klart inte att hon ska bo med mig! Men någonstans måste man ju börja.
Ska bli skönt att få hem henne!  
Alla tre döttrar hemma - "bara" min grabbar kvar!


Idag blir det lugnt. Natten har återigen varit jobbig.

Sovit, vaknat och funderat, tagit beslut, somnat om, vaknat och funderat, nya beslut och så har hela natten varit + en nacke, axlar och rygg som inte vill vara med, benen väger bly.
Att få ta en lugn och skön promenad i skogen med Banjo ger energi för en stund. Att bara sitta på berget med Banjo sniffande omkring och höra fåglarna är ofattbart härligt!


Inväntar solen också så ryker nog ett och annat ogräs så allt det nya kan komma fram och jag är nog rejält knäpp och jag erkänner det - jag gillar att rensa ogräs... 
SÅ nu var det sagt också!


Nu är det dags för att göra lite "nyttigt" innan vi går till skogs och sen ryggläge...


/Annika 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 24 juni 2011 06:49

Nu var det skamligt längesen jag bloggade men det har inte hänt så mycket som kleti och pleti har med att göra.Nu är vi väl snart på banan igen och hemsidan är på g...  men än så länge är det ett projekt. Vi är ju som bekant två om den och då gäll...

Av Annika - 16 maj 2011 04:21

Ja det kanske är dags att yttra sig igen.Mycket har hänt den senaste tiden och allt tänker jag inte gå in på  - det har både varit ris och ros.Vissa saker mer jobbiga att hantera än andra.En del personer har inte förstått innebörden av respekt och de...

Av Annika - 6 maj 2011 03:51

    Ja nu var det ett tag sedan jag uppdaterade och jag tänker inte ta med allt som hänt sen sist...Vi har i allafall fått hem Matilda och Lukas!Lukas är en härlig, ljuvlig liten amris. Han funkar kanon med Freja, Bessie och Maja.Lite smågruff...

Av Annika - 25 april 2011 04:11


  Fast nu är det inte bara i skallen utan även i hemmet pga flytt  .Ska en gång för alla nyfikna meddela att vi flyttar INTE ihop utan jag har hittat ett bättre boende i ett annat område! Så nu var det klart hoppas jag....   Nu är det inte h...

Av Annika - 21 april 2011 05:39

...ska vara så svårt för vissa att säga som det är?   Förresten! Ja jag blir så ledsen när personer inte kan stå för vad det tycker utan bara går runt och kniper käft.Varför ska man behöva dra saker ur en del?Ja jag kan vara likadan - jag är väl...

Ovido - Quiz & Flashcards