Direktlänk till inlägg 24 juni 2011

Riktigt längesen!

Av Annika - 24 juni 2011 06:49

Nu var det skamligt längesen jag bloggade men det har inte hänt så mycket som kleti och pleti har med att göra.
Nu är vi väl snart på banan igen och hemsidan är på g...  men än så länge är det ett projekt. Vi är ju som bekant två om den och då gäller det att få till det så vi blir nöjda.


Annars är allt som vanligt, Freja, Banjo och Lukas busar, är i skogen, slappar och tränas i lite olika saker - allt för att må så bra som det bara går.
Med tanke på att det sista tiden kommit en hel del regn så är det ibland liiite geggigt efter vägen och Freja busar med tall- eller grankottar så mycket hon bara orkar med Husse.
För med Matte är det minsann inte lika kul så det är deras aktivitet.  

Efter bus i lera och vattenpölar kan man se ut så här:


Lite kaxig uppsyn har hon också....
Pälsen börjar växa ut igen och nu är hon riktigt lurvig och jag har svårt att tro att hon får bli fullpälsad igen men lite mera vill jag ha till vintern....
Vintern ja.. det är ju som tur är ett tag kvar tills dess och än så länge njuter av sommaren.
Idag är det midsommar och jag har inte sovit överdrivet bra men vi ska bara njuta av god mat och bara vara så det är lugna puckar men jag är glad att vi inte ska vara ett gäng för det hade blivit tufft.

För den som inte riktigt fått kläm på det hela så är det också så att Freja får en "lillasyster" i sommar!
Om en månad ungefär är det väl dags att hämta hem vår lilla Gucci!   
Så nu var det sagt också... vet att många kommer att oja sig men tänk det skiter jag i!  

Mattes lilla gullegryn - drygt 2 veckor är man inte så kaxig eller stor....


Nu är det snart dags att dra på sig lite kläder och ta en tur med doggsen i skogen och bara njuta av livet en stund.

Ha en fin midsommar och glöm inte bort djuren i all firandet!!

/Annika 

  
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 16 maj 2011 04:21

Ja det kanske är dags att yttra sig igen.Mycket har hänt den senaste tiden och allt tänker jag inte gå in på  - det har både varit ris och ros.Vissa saker mer jobbiga att hantera än andra.En del personer har inte förstått innebörden av respekt och de...

Av Annika - 6 maj 2011 03:51

    Ja nu var det ett tag sedan jag uppdaterade och jag tänker inte ta med allt som hänt sen sist...Vi har i allafall fått hem Matilda och Lukas!Lukas är en härlig, ljuvlig liten amris. Han funkar kanon med Freja, Bessie och Maja.Lite smågruff...

Av Annika - 25 april 2011 04:11


  Fast nu är det inte bara i skallen utan även i hemmet pga flytt  .Ska en gång för alla nyfikna meddela att vi flyttar INTE ihop utan jag har hittat ett bättre boende i ett annat område! Så nu var det klart hoppas jag....   Nu är det inte h...

Av Annika - 21 april 2011 05:39

...ska vara så svårt för vissa att säga som det är?   Förresten! Ja jag blir så ledsen när personer inte kan stå för vad det tycker utan bara går runt och kniper käft.Varför ska man behöva dra saker ur en del?Ja jag kan vara likadan - jag är väl...

Av Annika - 18 april 2011 03:47


Men god morgon i allafall!   Ja inte nog med att det är mycket som rör sig i skallen ändå - det är ju fullmåne också och som många andra har jag lite svårare att sova då.   Jo något som jag skulle vilja få svar på är varför ingen bryr sig ...

Ovido - Quiz & Flashcards